Re-marketing

Met re-marketing kunt u bezoekers bereiken die uw website eerder hebben bezocht. U bereikt deze mensen door middel van banners en tekstadvertenties. Het bezoek wordt onthouden door middel van ‘cookies’. Deze opgeslagen ‘cookies’ worden herkend door Google of CrumbAds en door middel van een online veiling worden de advertenties getoond.

Het succes van re-marketing zit in twee dingen:

  • Het succes zit in herhaling. Bezoekers zien uw product en merk meerdere keren.
  • Ook krijgt uw doelgroep meer vertrouwen. Dit komt omdat uw advertenties op meerdere websites worden vertoond. Ook de website met een goed imago horen hierbij. Dit zijn websites zoals nu.nl en buitenradar.nl. Hierdoor krijgt de doelgroep meer vertrouwen in uw product en organisatie.

Re-marketing kan op verschillende manier toegepast worden. Bepaalde bezoekers kunnen bijvoorbeeld uitgesloten worden of advertenties kunnen per product worden getoond. Omdat re-marketing toe te passen is op verschillende manieren, is re-marketing voor elke organisatie geschikt.

Meer weten over re-marketing voor uw organisatie? Neem contact met ons op!